יום רביעי, 14 בפברואר 2018

זמן לאהבה💖

בס"ד



ברוכים תהיו בבואכם חברים מבקריי בלוג יקרים!

יום האהבה כבר כאן וזהו הזמן המושלם, לכתוב כמה מילים

שמתארות את הרגשות, הרגשות שמציפות אותי, כשאני חושבת על המושג הכל כך מיוחד, המושג שנקרא "אהבה"





   מהי אהבה?

אהבה היא מילה כל כך חזקה,
אהבה היא מילה כל כך מכילה,
אהבה היא אין ספור רגשות,
שיחדיו חוברות וגורמות
לעולם להיות  ורוד והרבה, הרבה יותר מתוק.



אהבה היא חיבור בין 
איש לאישה,בין אמא לאבא ולשאר בני המשפחה.
האהבה מאחדת, אהבה מחברת, אהבה אף קושרת ומקשרת.
תחילה היא קושרת זוג של אנשים בברית של נישואים .
ואחר כך היא מקשרת בין האדם ובין המשפחה  
שתלווה אותו במסע חייו!






האהבה היא מילה כל כך מיוחדת, היא בעצם כמו סוג של מחלה, אשר בכולם דובקת ואשר באיש אינה בוחלת
ותודו תודו שלפעמים האהבה אף מעט כואבת.



אך כולנו בוודאי נסכים פה, 
"פה אחד" שבלעדי האהבה, 
אין לנו כל קיום בעולם 
ושאם עליה נצטרך לוותר, 
לכולנו לא יהיה כאן קל יותר!






אז בואו ונאהב אהבה ללא גבולות, אהבה אמיתית אהבה עזה וגדושה ברגשות.

נאהב אחד את השני, נחבק נושיט יד וכך את עולמנו נהפוך לפחות קר ומנוכר



אוהבת את כולכם חברים, אהבת אמת!
יש כאלה שיצקצקו בשפתיים ויאמרו "איזו יפת נפש" ויש שיאמרו "את נאיבית מידי", אך אני חיה בשלום עם עצמי.
זו אני וזו האמת שלי וכך משתדלת לחיות בחיי היום יום עם כל הסובבים אותי!!!


וזה הזמן לשתף אתכם חברים שפוסט זה נכתב בעקבות השתייכותי לקבוצת בלוגרים משתפי פעולה והוא נקרא "בלוג הופ" ...
מה זה בלוג הופ
בוחרים נושא אחד, הנושא שאנחנו בחרנו הוא כפי שאני מניחה שהבנתם נושא "האהבה" וכל 22 הבלוגרים המשתתפים בפעילות, כותבים פוסט אחד ובתוכו שמים קישור לבלוג של החבר שמופיע אחרינו ברשימה וכן הלאה וכן הלאה...  
אז הנה חברים, אתם מוזמנים לקפוץ איתי בהופ אחד, לבלוג הבא שנקרא  "בלוג המשחקים של לילך" , זהו בלוג שעוסק במשחקי לוח וחדרי בריחה....

וכל שנותר לי כעת הוא, לאחל לכולכם  
                 
                              יום אהבה שמח חברים!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger