יום שני, 15 בינואר 2018

המלצה על מוצרי טיפוח העור בחורף

בס"ד




ברוכים תהיו בבואכם, מבקריי בלוג אהובים!
עונת החורף מביאה עימה מזג אוויר קר ויבש הגורם לתחושה של יובש בעור, שפתיים יבשות, עור צורב וסדוק ולתחושת גירוי עור הגוף והפנים.
איך עוברים עליכם הימים הקרים, חברים? האם גם עורכם נוטה להיות יבש ומגורה? אם תשובתכן היא כן אז תסמכו על הדוקטור!
רוצה לשתף אתכם חברים בהמלצה על מוצרים שעושים טוב לעור הגוף.
דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור מציע מגוון של מוצרים שיסייעו לעבור את החורף והיובש בשלום




בין המוצרים גם מוצרי הסדרה החדשה לרחצה וטיפוח הגוף






NUTRIQUE Intensive Day Cream

קרם יום לעור יבש במרקם קטיפתי המעניק לעור לחות והזנה אינטנסיבית לכל היום, לעור הנראה בריא וזוהר. נספג מיידית ומותיר את העור נינוח וחלק, משיב לעור את הגמישות שאבדה לו. מכיל מקדם הגנה מהשמשSPF 20 . 




ACU-LIPאקו ליפ 
שפתון טיפולי לשפתיים יבשות וסדוקות - המעניק לחות ותחושת נינוחות מיידית ואף מגןעל השפתיים מפני קרינת השמש הישראלית הדומיננטית, העלולה להחמיר את היובש והסדקים בשפתיים במהלך עונת החורף. השפתון מכיל מקדם הגנה SPF 50+. המוצר הוא ללא פראבנים ונמצא כבטוח לשימוש לעור רגיש.                                                             















בנוסף, ניאופרם מוצרי צריכה השיקה לאחרונה סדרת מוצרים חדשה של דוקטור עור לרחצה וטיפוח הגוף הכוללת גם מוצרים יעודיים לעור יבש המתאימים במיוחד לחורף .


תחליב גוף לעור יבש
מסדרת הרחצה וטיפוח הגוף, תחליב גוף המותאם במיוחד לעור יבש, המזין ומעניק לחות, בניחוח פרחי בר. מכיל את נוסחת הדרמו קומפלקס® - שילוב ייחודי של רכיבים שיעילותם מוכחת המעניקים לחות ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן. 






















קרם ידיים / קרם גליים מסדרת הרחצה וטיפוח הגוף של דוקטור עור - קרם לעור יבש, להזנת העור בניחוח פרחי בר. מכילים את נוסחת הדרמו קומפלקס® - שילוב ייחודי של רכיבים שיעילותם מוכחת המעניקים לחות ומסייעים בשימור וויסות הלחות הטבעית לאורך זמן.
את המוצרים, יחד עם שאר מוצרי דוקטור עור, ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת הפרטיים ובקופות חולים ברחבי הארץ (את מוצרי סדרת הרחצה והטיפוח של דוקטור עור ניתן להשיג גם ברשתות יוחננוף וחצי חינם).
תקשיבו חברים אני פחות טיפוס של קרם ידיים, אני מתבאסת מהתחושה שיידיי משומנות, אך הקרם ידיים של ד"ר עור פשוט נעים וגורם להרגשה נפלאה, ביחוד אחרי שאני בונה לעצמי ציפורניים ועור הידיים הופך יבש יותר!



וזו התוצאה לאחר המריחה, ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!
מצורף כאן קטע וידאו שמתאר את תחושותיי לאחר המריחה...
https://www.facebook.com/nahmansg/videos/1809364429087404/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger