יום ראשון, 8 באוקטובר 2017

המלצה על מוסקה רבותיי,מוסקה שמשאירה טעם של עוד בפה...

בס"ד


ברוכים אתם חברים בבואכם לבלוג, שכולו שיתופים והמלצות על דברים שעושים לי ויעשו גם לכם טוב...
והפעם רוצה לשתף אתכם בהמלצה על האוכל המוכן של חברת מבושלת שמרחיבה את פעילותה כעת ופונה לצרכן הפרטי...
חברת מבושלת משיקה את 'מבושלת עד הבית' לאספקת
ארוחה בהרכבה עצמית שמגיעה לצרכנים בשיווק ישיר
"כחלק ממודעות גבוהה לצורכי הלקוחות ותוך הקפדה על סטנדרטים מחמירים בכל הקשור לאיכות, טעם, בריאות הוחלט להרחיב את פעילות החברה".
חברת 'מבושלת', הקשובה לקהל הצרכנים ולשינויים בהרגלי צריכת המזון ובניהול הזמן הפנוי, מרחיבה את פעילותה ומתחילה בשיווק סדרת הארוחות "מבושלת עד הבית". 

ארוחות מבושלות, טעימות, מזינות ומגוונות, שיגיעו לצרכן עד הבית. סדרת הארוחות נותנת מענה לצרכן המעוניין בארוחה בטעם ביתי, ללא צורך בהכנה מוקדמת. 
סדרת הארוחות מיוצרת מחומרי גלם איכותיים, המנות מתובלות בעשבי תיבול ובתבלינים בלבד וללא שימוש בתוספים תעשייתיים. הסדרה פותחה על בסיס "Mix & match" – הצרכנים יוכלו להרכיב לעצמם את הארוחה על פי טעמם האישי והעדפתם התזונתית.
'מבושלת עד הבית' היא סדרת מנות שתוכננה בקפידה ופותחה על ידי שף הבית, טכנולוג מזון ומנהלת תחום בריאות של החברה. 

מדובר בסדרת מנות ייחודיות הכוללות את כל אבות המזון חלבונים מן החי והצומח – בשר, דגים וקטניות, פחמימות (מלאות ורגילות), ירקות מבושלים ומרקים. 
כל מרכיב של הארוחה ארוז בנפרד על מנת לאפשר בחירה של מנות מועדפות בהתאם לטעם האישי. 
המנות יגיעו לבית הלקוח באמצעות שליח, כשהן קפואות – כך הן שומרות על ערכן התזונתי, וכך יוכלו הצרכנים לצרוך את הארוחות בכל עת שיחפצו, בבית או במקום העבודה. חברת מבושלת מצאה את האיזון בין טעים, מזין ובריא ושמה דגש על שילוב זה.
סדרת המנות 'מבושלת עד הבית' מציעה מגוון מנות מתפריט עשיר, תוך הקפדה על איכות המוצר, טעם ביתי, בריא, נגישות גבוהה וקלות שימוש במוצר. 

התפריט מציע מנות בשריות, צמחוניות ואף טבעוניות. 
המנות מגיעות במארזים נוחים המיועדים לחימום בתנור או במיקרוגל . סדרת המנות מאפשרות ללקוח לתכנן את התפריט השבועי שלו, הן ברמת ערכי התזונה, הן ברמת הטעם האישי והן ברמת התכנון הכלכלי. הארוחות מתאימות למשפחות, לגיל הזהב, לסטודנטים, לילדים, נשים אחרי לידה, ואנשים שרוצים לשמור על תזונה בריאה ומאוזנת מבלי לבשל בעצמם.
המנות המוצעות במסגרת סדרת מבושלת עד הבית הן רבות ומגוונות, בין המנות חלבון העיקריות ניתן למצוא פילה סלמון בניחוח ריחן, נתחי פרגיות על האש, חזה עוף בגריל ברוטב פטריות וסלרי, פילה נסיכה ברוטב חריימה, שווארמה עוף, נתחי עוף בסגנון אסיאתי, מוסקה-חציל במילוי בשר, קדירת בקר, ספגטי בולונז', כדורי בקר ברוטב עגבניות ועוד. 







במנות חלבון מן הצומח ניתן למצוא תבשיל קדירת שעועית, תבשיל אפונה ועדשים, קדירת חומוס ברוטב עגבניות ועוד. 
במנות הדגנים ניתן למצוא נודלס עם ירקות, קוסקוס מלא, בורגול עם ירקות, אורז מג'דרה, אורז אושפלו ,פסטה עם ירקות ובזיליקום, כוסמת עם ירקות ועוד. 
ומנות הירקות: תבשיל שעועית ארטישוק ואפונה, ירקות בסגנון אסייאתי, ירקות לקוסקוס, ועוד. 
ובמרקים, מגוון מרקים כמו מרק שעועית וירקות, מרק מינסטרונה, מרק אפונה, מרק עדשים וירקות, מרק ירקות וקטניות.










מחירי המנות נעים בין 9 ₪ ועד 26.5 ₪. 
המשלוחים עד הבית בפריסה ארצית לרוב חלקי הארץ. 
בהזמנה מעל 250 ₪ כולל מע"מ המשלוח ללא תשלום.
ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!








תפריט מלא באתר והזמנות דרך אתר החברה www.mevushelet.co.il או בטלפון 8050* שלוחה 2



חברת 'מבושלת', הינה מהחברות הגדולות בישראל לארוחות מוכנות ולשירותי הסעדה. החברה מספקת ארוחות ללקוחות מוסדיים ופרטיים בכל רחבי הארץ. ל'מבושלת' צוות המשלב שף מקצועי, יועץ קולינארי, טכנולוגית מזון, ותזונאית. החברה מספקת ארוחות במגוון סגנונות חברות וארגונים, מוסדות חינוך רשתות שיווק, בתי דיור מוגן ועתה גם הספקה עד בית הלקוח.









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger