יום שני, 23 באוקטובר 2017

חדש על המדף בריא וגם טעים

בס"ד



ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג מקסימים!!!
הרשו לי לשתף אתכם בהמלצות על מוצרים חדשים מבית אסם..
ראשית הכירו את הפריכיות הנימוחות וכל כך טעימות ובריאות 
אני התוודאתי ל - 2 הטעמים החדשים האחד מכיל 3 דגנים וקינואה 
והשני מכיל רק 3 דגנים...





תקשיבו נהנתי מהם מאוד ...לקחתי אותם איתי לעבודה, אני עובדת כפקידה בחדר כושר בבית דני בתל אביב ובעודי מתענגת על כל ביס ליד הקפה, התחילו לברך אותי המתאמנים העוברים ושבים "גלית בתאבון, שיהיה לך בתאבון"
אצלנו נהוג לכבד ולא לאכול לבד, תקשיבו חברים כיבדתי את חלקם ומה זה הצטערתי שלא היה לי מספיק בשביל כולם...
החבר'ה פשוט ממש אהבו... ולי נותר רק להמליץ לכם על הפירכיות של פיטנס סה"כ 15 קלוריות ליחידה.
בנוסף בואו והכירו את פתיבר החדש של אסם












שמשיקה כעת מוצר חדש בסדרת מוצרי "פלוס תזונתי": פתי בר קלאסי המכיל 50% דגנים מלאים.
אני הכנתי ממנו עוגת גבינה מפנקת כפי שעינכם רואות. 



למי שיבקש זהו המתכון לתבנית חד פעמית של אינגליש קייק

חומרים לבסיס:

300 גרם פרורי פתיבר של אסם

50 גרם חמאה תנובה

חומרים למילוי:

1/2 שמנת מתוקה תנובה

1/2 חבילה אינסטנט פודינג וניל אסם

250 גרם גבינה לבנה 5% תנובה

3 כפיות סוכר חום של סוגת

1/2 כוס חלב

אופן ההכנה 



תחילה יש לפורר ולרסק את הביסקיווטים לפירורים דקים
במקביל יש להמיס את החמאה
לסדר את הפירורים המרוסקים בתבנית ולשפוך מעליהם את החמאה
המומסת,להדק לבסיס ומעל לשפוך כוס חלב לסרוגין, בכדי העיסה
תהפוך להיות אחידה ומהודקת לתחתית התבנית במקביל לשפוך את השמנת המתוקה למיקסר,על השמנת להוסיף את האינסטנט ו-3 כפיות סוכר חום של סוגת ולהקציף עד שהקצפת תיהיה עמידה
להוסיף מיכל של גבינה לבנה בקיפול לתוך הקצפת
ולשפוך את כל התערובת מעל הפירורים וליישר ...
אני בחרתי לעטר את העוגה בדובשניות מפוררות ובחופן של שברי אגוזי מלך ובחופן קוקס שפיזרתי מעל..
מייד לאחר מכן העוגה נעטפה בנייר כסף שאטם אותה ונכנסה להתייצבות בהקפאה למשך שעה... 



והרי לפניכם התוצאה...תודו, תודו שזה נראה יאמי, אז זה יאמי אמיתי ודם יותר בריא...
ממליצה על המוצרים הבריאים של אסם באהבה ומשתפת בשמחה!!!





דא 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger