יום שישי, 4 באוגוסט 2017

מועדון החנונים....

בס"ד





ברוכים תהיו בבואכם חברים, מבקריי בלוג יקרים...
והפעם באמתחתי המלצה על סרט לילדים ונוער המבוסס על סדרה שמשודרת בהוט..."מועדון החנונים"
הכל התחיל כשנהוראי שלי שמע שיוצא סרט חדש המבוסס על הסדרה שהוא כל כך אוהב ושאחריה עוקב.
נהוראי שיגע אותי שנלך יחדיו , אך מה לעשות שאומנם מדובר בחופש גדול לילדים, חופש גדול להם אך לא לנו ההורים... 
אחרי ויכוח קצרצר, על מי ילך איתו לסרט, הוחלט שבעלי יצטרף אליו, מאחר ואני חדשה בעבודה ואינני יכולה להעדר ממנה מתי שאני רוצה. לסינימה סיטי ביום חמישי הגיעו השניים ובסרט צפו, הינה לפניכם הסיכום שלהם והרשמים מהסרט הנפלא שממנו כל כך...
"מועדון החנונים – הסרט!" הוא קומדיית קיץ קלאסית עם כוכבי ילדים גדולים, הומור פרוע ויהלום אחד שחייבים למצוא.


 אז ככה, כשחברי מועדון החנונים יוצאים לחופש הגדול הם בטוחים שלפניהם שוב חודשיים משעממים עד שסוף סוף יחזרו לבית ספר.



אבל למרבה הפתעתם, הם מקבלים הזמנות למסיבת השקת הקיץ הלוהטת של היידי שמטרלינג, מלכת השכבה. 



הכל מסתבך כשהיהלום המפורסם "כוכב הזהב" נגנב במהלך המסיבה והם הופכים לחשודים המידיים.
עכשיו יש להם 47 שעות ו 18 דקות לגלות מי הגנב האמיתי ולהחזיר להיידי את היהלום.



המשימה הופכת לקשה הרבה יותר כשהם מבינים שהסתבכו עם אודליה שעשוע, ראש משפחת פשע חסרת רחמים שלא מפחדת מכלום, חוץ מקבוקים.


תקשיבו חברים, נהוראי כל כך נהנה שהוא כבר מבקש לצפות שוב בסרט, "או שאני הולך לראות אותו שוב בקולנוע או שאני מזמין אותו כשיגיע ל - HOT VOD
 
כשנהנים אז משתפים זוכרים?

נהוראי שלי לכם ממליץ על הסרט "מועדון החנונים המלצה חמה...









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger