יום ראשון, 13 באוגוסט 2017

מוס כבד, להגשה כמנה חגיגית וכממרח נפלא

בס"ד





ברוכים תהיו בבואכם מבקריי בלוג יקרים, 
אז רק שתדעו גם אני מאלה שאוהבים וחוגגים עם מוצרי יחיעם....
היום לדוגמא לא התחשק לי לאכול מבושל בצהריים אז הכנתי לי פיתה נפלאה עם ממרח כבד קצוץ ומעליו הנחתי עגבניות שרי וגמבה צהובה...
טוב תקשיבו חברים זה פשוט מעדן, פתחתי ופשוט מרחתי,  כבד קצוץ שמגיע באריזת 140 גרם ובמתכון ביתי להפליא...



סדרת מוצרי מוס כבד עוף של יחיעם כוללת מוס כבד עוף קלאסי ומוס כבד עוף בתוספת פטריות, מבוססים על ידע צרפתי 
כבד קצוץ מכיל 38% כבד עוף, בצל מטוגן ותבלינים ומתאים להגשה כמנה חגיגית בראש השנה וחגי תשרי וכממרח נפלא על צנימים או בכריכים.

סדרת מוצרי מוס כבד עוף כוללת שני מוצרים בסגנון ובטעם צרפתי: מוס כבד עוף קלאסי ומוס כבד עוף בתוספת פטריות. 
המוצרים נמכרים באריזות של 140 גרם, בקופסאות עם מכסה בעיצוב יוקרתי, לשימוש חוזר ונוח במוצר. 
מוצרי מוס הכבד מבוססים על ידע צרפתי ומיועדים למריחה על לחמים שונים וקרקרים, כבסיס לסנדוויץ' ולאירוח. 
המוצרים מכילים כ- 30% כבד עוף ואינם מכילים מונוסודיום גלוטומט וגלוטן. 

                                       כשר בהשגחת הרבנות הראשית. 
להשיג ברשתות השיווק הגדולות ובחנויות השוק הפרטי.
אני פשוט התענגתי על כל ביס ולכן לכם אני,
ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger