יום שני, 31 ביולי 2017

מתכון לקציצות דג ברוטב - מקופסאת טונה

בס"ד



     קרדיט צילום חברתי איריס אלמקייס

ברוכים תהיו בבואכם חברים....
וואוו חברים תודו שהתמונה ממש מזמינה, מזמינה לתפוס חלה טריה ולנגב איתה את הצלחת ולהשאיר אותה נקייה כאילו לא היו שם קודם קציצות בכלל....
טוב אז אני מודה שאותי התמונה כבשה והבטחתי לעצמי שאני את המתכון מנסה, אך עוד בטרם הכנתו אני בוחרת לשתף בו אתכם מבקריי בלוג יקרים... 
פגשתי את המתכון כששוטתי בפייסבוק, חברתי לפייסבוק איריס אלמקייס המקסימה, הכינה אותו וצילמה תמונות ממש מזמינות.
פניתי אליה ושאלתי אם זה אפשרי שאעלה את המתכון כפי שאעלתה אצלה והאם היא מרשה לי להשתמש בתמונות המזמינות שלה והיא כמובן  שמייד הסכימה ואמרה שהמתכון נעשה בהשראתה של סיון מלול ...
היא הוסיפה ואמרה שאפילו החברה של ביתה, שהתארחה אצלה ושאינה אוהבת טונה כלל טעמה ואמרה שזה יאמי....

אז כמו שאמרתי אני טרם הכנתי, אך בע"ה מתכוונת להכין כי זה נראה יאמי אמיתי...
קבלו מתכון נפלא עם תמונות ממש מזמינות, הכינו ותהנו...


    קרדיט צילום חברתי איריס אלמקייס


חומרים 

4קופסאות טונה
2ביצים
3פרוסות לחם לשים במים לתת להתרכך ולסחוט
4כפות קמח מצה
צרור כוסברה ללא הגבעול
6שיני שום
בצל אחד
תבלינים מלח פלפל שחור פפריקה מתוקה כמון

אופן ההכנה 

לטחון את השום הבצל והכוסברה, לשים בקערה,
לסחוט היטב את הלחם ולשים בקערה,
לנקז את הטונה מהשמן היטב ולשים בקערה,
להוסיף 4כפות קמח מצה וביצה תבלינים ולערבב היטב בידים רטובות ליצור קציצות  ולטגן בשמן לא עמוק ולא רותח.





הכנת הרוטב
לקחת גמבה אחת פלפל חריף ירוק אחד,

לחתוך לרצועות עבות ולשים בסיר עם רבע כוס שמן לטגן מעט,
להוסיף 6 שיני שום לטגן כרבע דקה ולשפוך רסק עגבניות מרוסקות



     קרדיט צילום חברתי איריס אלמקייס
להוסיף חצי כף פפריקה כמון רבע כפית כרכום פלפל לבן מלח לערבב להוסיף שתי כוסות מיים ולתת רתיחה להנמיח להוסיף את הקציצות לבשל בן עשר ל12דקות לפזר כוסברה קצוצה 


  קרדיט צילום חברתי איריס אלמקייס

יאמי זה נראה פשוט יאמיייי


  קרדיט צילום חברתי איריס אלמקייס

חברים,איריס אלמקייס חברתי וגם אני 
מאחלות בהצלחה ובתאבון למי שיכין את המתכון....




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger