יום שני, 27 בפברואר 2017

פריכות ורכות על הצלחת מונחות...

בס"ד






ברוכים תהיו בבואכם,
ובמסגרת כניסתכם לבלוג המשתף שלי, אשמח לשתף אתכם בהמלצה על מתכון נפלא לאוזני המן, שרק חשבתי שבני ביתי יוותרו לי על הכנתם.
האמת שנרתעתי מאפייתם, מאחר שבעבר פחות הסתדרתי עם אופן הכנתם.
בכל אופן אחרי שבני ביקש, החלטתי שזה האתגר שלי וכשמציבים לי אתגרים, אני משתדלת לבצע אותם עם כל הקושי הכרוך בהם.
אז היום היה לי יום חופשי ומצאתי את עצמי ,מחפשת בגוגל מתכון לאוזני המן.
במסגרת החיפושים בגוגל נגלה לעיניי, מתכון פרווה  המיועד להכנת אוזני המן .
המתכון שייך לאתר "מתכונים ב-10 דקות" -מתכונים קלים,מהירים וטעימים.
וכך היה, בתוך זמן קצר יצאו להן מהתנור, אוזני המן חמות ופריכות
שעל הצלחת הונחו וממש כערף עין התחסלו....
ילדיי לא האמינו שאני אפיתי אותם,ממש התווכחו איתי
מה שמוכיח  שעברתי את המבחן והתגברתי על האתגר!!!
המתכון פשוט וקל אז למי שמעוניין לפנק את אוהביו ולהמתיק את חגם...
ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה !!!
מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות שלב אחרי שלב את הכנתו.

     בהצלחה !!!!



מצרכים  לבערך 15 יח': 






כוס וחצי קמח 
(אני השתמשתי בקמח החדש של שופרסל, קמח שמאוד נוח לשימוש חוזר, האריזה מניילון קשיח ויש פקק לסגירה חוזרת)
כפית שטוחה של אבקת אפייה
4 כפות סוכר
ביצה בינונית טרופה
5 כפות שמן
4 כפות מיים.

למילוי לפי הטעם

ממרח תמרים(אני השתמשתי בממרח התמרים של שופרסל)
או ממרח שוקולד או ממרח חלבה....
ניתן לשלב בממרחים תערובת של אגוזים ושקדים קצוצים.

 אופן ההכנה :






תחילה מערבבים את הקמח עם אבקת האפייה ואז מוסיפים את הסוכר, הביצה, השמן והמיים.
מקמחים את משטח העבודה ומרדדים לעלה דק
(אם הבצק דביק עטפו אותו בניילון נצמד והכניסו לצינון במקרר למשך כחצי שעה)





לאחר רידוד הבצק יש לקרוץ עיגולים עם כוס
ולהניח על כל עיגול כחצי כפית של מלית(אני בחרתי למלא בממרח תמרים עם תערובת של אגוזים ושקדים קצוצים)



ולהניח על כל עיגול כחצי כפית של מלית(אני בחרתי למלא בממרח תמרים עם תערובת של אגוזים ושקדים קצוצים)
יש לסגור כל עיגול למשולש ולהדק היטב את השוליים (בכדי שלא יפתחו באפייה)ולהכניס לתנור שחומם מראש בחום של 180 מעלות לכ-15 דק'


וכך יצאו להן מהתנור, אוזני המן חמות ופריכות,עליהן בזקתי אבקת סוכר לבנה וחלקה. 




אז הרי לכם התוצאה הנפלאה,שעליה התענגו להם כל בני משפחה....
מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger