יום ראשון, 31 ביולי 2016

ביי, ביי לחופש...GO BACK TO SCHOOL

בס"ד







חברים ברוכים אתם בבואכם...
החופשה עברה לה במחציתה וכעת כאמא שמחפשת לראות את סיומה, התחלתי בקניות שמסמלות את הסיום ושמראות שאוטוטו חוזרים לשגרה ...
לקחתי את בני לסיבוב בקניון והתחלנו במסע של קניות, קניות שאומרות ביי ביי לחופש ושהנה זה קורה בקרוב, בקרוב חוזרים ללימודים...


אז בואו ואגלה לכם מה עלה באמתחתי, כשושטטתי להנאתי בין דוכניה של החברה הגדולה והידועה העונה לשם "קרביץ" בקניון איילון...
מצרפת לכם  כעת סקירה קצרה על מגוון המוצרים הנפלאים של קרביץ שנמכרים בקניונים ברחבי הארץ...






























בקטגוריית תיקי בית הספר מציעה קרביץ את המותגים המובילים והחמים של השנה בשיתוף עם החברות המובילות בשוק ובהן אדידס, נייק, ג'אנספורט, איסטפק, אאוטדור, ואנס ועוד וכן תיקים של המותגים והשמות החמים והפופולריים בישראל, מקבוצות הכדורגל האהודות בעולם ועד ללהיטי הקיץ בקולנוע ובהם ניקי, פרוזן, גאליס, המיניונים, פול פראנק, ריאל מדריד ועוד.





גם השנה מציעה קרביץ ליין מוצרים בייבוא בלעדי תחת מותג הבית קרביץ ובין המוצרים ניתן למצוא תיקים וקלמרים אופנתיים במחירים משתלמים של המותג .Bagpack התיקים עשויים מבד איכותי, חזק ודוחה מים. מחיר: החל מ 39 שקלים.



עוד בקטגוריית התיקים מציעה קרביץ באופן בלעדי תיקים לנוער ממותג REEF, המוצעים בעיצוב בהשראת חופים וים בשילוב אופנה תוך דגש שימושיות ופונקציונליות. מחיר: החל מ 179.90 שקלים. 



בנוסף, מציעה קרביץ תיקי איסטפק מדגם Finnian המתאימים
במיוחד לצרכי התלמידים והסטודנטים, ויכולים להכיל קלסר גדול ועוד. מחיר: החל מ 149 שקלים.
עוד באופן בלעדי לקרביץ תיק ג'אנספורט דגם Cortlandt אופנתי בעל תחתית מעור, גב מרופד, תא גדול עם מקום אכסון למחשב 15' ובמשקל עצמי של 700גר' בלבד.




עוד מציעה קרביץ קולקציית תיקי בית ספר של המותג מהונג קונג INWAY. מדובר בקולקציית תיקים חדשה במגוון צבעים. מחיר: החל מ 199 שקלים וכן מגוון רחב של תיקי אאוטדור אופנתיים במיוחד עם צבעים בגוונים שונים ותורמים לתחושת הקלילות ויחד עם זאת מעניקים תחושה לימודית.
מחיר: החל מ 79 שקלים.
לתלמידים בכתות א-ג, מציעה קרביץ גם השנה מגוון רחב של תיקים אורטופדיים מהספקים הגדולים והמובילים בשוק. תיק Ultralight-x של קל גב הינו התיק האורתופדי הנמכר בישראל, במשקל של 980 גר' ללא התפשרות על עמידות ויציבות לשמירה על הגב של הילדים. לתיק תא אקסטרה להגדלת נפח התיק בפתיחת הרוכסן, רצועות חיבור לעגלת נשיאה, כיסוי גשם ותא אוכל תרמי.
מחיר: החל מ 189 שקלים.











 ייחודם של ילקוטי קל גב הוא במערכת המנשא של התיק מותאמת לגובה ומבנה גב התלמיד על מנת להקל עליו ולמנוע נזקים גופניים העלולים להיגרם מנשיאה לא נכונה.
עוד בקטגוריית התיקים האורתופדיים מציעה קרביץ תיקים של מותג מודן המתאפיינים ב במשקל נמוך ובמערכת קפיצים ייחודית המשולבת בגב התיק לספיגת זעזועים. מחיר: החל מ 189 שקלים. וכן תיקים אורתופדיים של מותג ניקי המתאפיינים בנשיאה ונוחות אופטימליים לתלמיד. מחיר: 199 שקלים.

בקטגוריית תיקי הטרולי מציעה קרביץ מבחר תיקים של המותגים המובילים פלפוט, קל גב, אאוטדור, מודן, ניקי וג'אנספורט.
ייחודם של תיקי הטרולי הוא בגלגלים מובנים הניתנים לפירוק ומתאימים לילדים מגיל הגן ובתי הספר.





התיקים מותאמים לילדים בגודל ובמשקל הנמוך ומעוצבים במותגים המובילים שהילדים אוהבים.
לתיקים ידית אלומיניום חזקה וקלת משקל הניתנת לקיפול , תאים גדולים ושימושיים ומבנה יציב למניעת נפילות.
בתחום כלי הכתיבה מציעה קרביץ ליין מוצרים תחת מותג הבית קרביץ, הכולל ייבוא בלעדי של כלי כתיבה ומוצרי נייר באיכות גבוהה ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.







בין המוצרים ניתן למצוא טושים, טושים דו צדדיים, עפרונות צבעוניים, עטים , עטי ג'ל , עטי פיינליינר, יומנים משרדיים, מחברות ספירלה PP , מחברות כריכה קשה , דפדפות דבקיות ועוד. 






גם בתחום קופסאות האוכל והבקבוקים מציעה השנה קרביץ מגוון רחב של מוצרים ביניהם קופסאות אוכל ממותגות עם כיסוי תרמי השומר על חום/קור ועל טריות המזון עם מגוון מותגים. מחיר: 39 שקלים.











וכן בקבוקי ARCOSTEEL בלעדי בקרביץ עשויים מ TRITAN פלסטיק איכותי בלתי שביר שלא משאיר טעמי לוואי, עם פיה וחבק מסיליקון, נוח וקל לאחיזה, מתאים לשימוש רב פעמי וללא ביספינול איי. מחיר 35 שקלים.








בנוסף  קרביץ, תחל לשווק באופן בלעדי מושב אורטופדי נישא לתלמיד- פלקסי, המאפשר ישיבה נוחה וריכוז לאורך כל יום הלימודים.




פלקסי הנו מושב אורטופדי המתאים לתלמידי כתות א'-י"ב, הנצמד בקלות לכסא בית הספר ומאפשר ישיבה נוחה לאורך כל היום.
המושב נייד וקל במיוחד, עשוי ספוג עם ריפוד רך ונושם המונע הזעה וניתן לחיבור לילקוט וכך שומר על גב התלמיד גם בדרך הביתה ולבית הספר.המושב האורטופדי של פלקסי מהווה פיתרון קל ויעיל שיוכל למנוע נזק לבריאותם של הילדים ולהיטיב את חווית הלמידה שלהם.


תקשיבו חברים המוצרים של קרביץ איכותיים עם אחריות, מלאים באיכפתיות כלפינו הצרכנים...
לכן לכם אני ממליצה עליהם באהבה ובחווית הקניות משתפת בשמחה!!!






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger