יום ראשון, 24 ביולי 2016

פרחי בורקס עם נגיעות של גבינת שמנת בצל של נפולאון ...מתכון טעים וקל...


בס"ד





חברים נפלאים כמה כייף לי שאתם כאן !!!
ובגלל שבאתם תרשו לי אתכם לפנק במתכון קליל וטעים
של פרחי בורקס עם נגיעות של גבינה שמנת בטעם בצל של נפולאון...











ובהזדמנות זו הכירו את סדרת גבינות השמנת האיכותית של תנובהסדרה חדשה ומפנקת של תנובה...



















































חברים כדאי לכם לנסות את המתכון ,
מתכון קל ומהיר להכנה!!!


ולכן לכם אני ממליצה באהבה ואתכם משתפת בשמחה !!!


לנוחיותכם מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות ,שלב אחרי

שלב את הכנתו.


                              בהצלחה !!!!


מצרכים :


בצק עלים...
גבינה שמנת למריחה
(אני השתמשתי בגבינת שמנת בטעם בצל של נפולאון מבית תנובה)
חופן כוסברה קצוצה..
שומשום לציפוי למי שאוהב..



אופן ההכנה  :





תחילה יש לרדד את הבצק










לאחר מכן לבזוק כפית של גבינה שמנת בצל למריחה שעורבבה עם חופן כוסברה קצוצה על הבצק לקפל לבורקס.



















לשמן כוסיות חד פעמיות במעט בשמן


















להכניס את הבצק המקופל לכוסית החד פעמית המשומנת, מי שאוהב שומשום זה הזמן לבזוק מעט ולהכניס לאפייה בתנור עם 150מעלות למשך כ: 15-20 ד'    




                                 
תסלחו לי אך לא יכולתי להתאפק ,ישר כשזה עוד חם, חם מהתנור, ניגבתי לי בורקס עם גבינה שמנת בצל של נפולאון למריחה...מה אני אגיד לכם ממש התענגתי על כל ביס....
כשנהנים אז משתפים !!!
מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger