יום רביעי, 20 ביולי 2016

תה ירוק לצד עוגיות מרוקאיות מפנקות .....

בס"ד



חברים שלי... ברוכים אתם בבואכם...
תרשו לי לשתף אתכם קצת באותה תחושה של חוסר אונים כשהבעל בבית באמצע הקיץ עם שפעת ושיעולים, תסכימו איתי שזה לא הדבר הכי נעים.
כמו תינוק הוא מצפה שתטפלי בו ותתני לו יחס, כי רק הוא קיים עכשיו וכל האחרים פשוט לא מעניינים ...
וכמו שרק אני יודעת להרגיע את חולשותיו של בעלי, אז פתחתי את הבוקר היום עם כוס תה ירוק עם דבש ולימון של חברת "מאכלי עולם"  לצד עוגיות מרוקאיות של שופרסל...
תקשיבו חברים, כמה נעים  עשה לו המשקה החם, שאותו הוא קינח עם עוגייה טעימה ולבסוף גם אמר תודה וצירף גם נשיקה...
ורק שתדעו  שהתה שבעלי שתה הוא מסדרת התה הירוק בטעמי פירות מיוחדים של חברת TWININGS האנגלית, המתאימה גם להכנת משקאות צוננים וקינוחים טעימים.











התה הירוק של TWININGSמיוצר 
במגוון טעמים :




תה ירוק בטעם פירות יער,


תה ירוק עם לימון,





ותה ירוק בטעם אננס ואשכוליות.

סדרת התה הירוק מצוינת להכנה קלה של משקאות תה טעימים ומרווים במגוון טעמי הפירות.
                                                                                                                                          






כמו כן אפשר להכין בעזרתם גם קינוחים טעימים– עוגות, מוס, ג'לי, קרטיבים ועוד.



    



כשר פרווה בהשגחת בית דין צדק דק"ק לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר מארז תה (25 שקיקים) – 29-24 ₪.
להשיג ברשתות: טיב טעם, סטופ מרקט, AM-PM, ספייסס, לגעת באוכל, מעדניות וחנויות מתמחות בעזרי אפייה ברחבי הארץ.

זוכרים שכשנהנים אז משתפים...

לכן אני על תה ירוק עם דבש ולימון של חברת "מאכלי עולם ועל העוגיות המרוקאיות של שופרסלממליצה באהבה ובחווית הטעם הנפלא משתפת בשמחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger