יום רביעי, 1 ביוני 2016

התבנית שלי לאפייה בשבועות!!!

בס"ד


חברים ברוכים תהיו בבואכם...










משתפת אתכם בידיעה ששותפתי בה כעת, והיא מספרת, שלקראת חג השבועות
רשת יינות ביתן, תחל למכור מגוון רחב של מוצרים בתחום האפייה והבישול
תתמקד הרשת במתחמי בישול ואפייה. 
במתחמים ישווקו תבניות אפייה במגוון צורות וגדלים, וכמו כן מוצרי חשמל כגון מיקסרים, בלנדרים, אופה פיצה ועוגיות ועוד, שמחיריהם יחלו ב-79.90 ש"ח. ניתן למצוא בין היתר תבניות אפייה בצורת לב, מגש לאפיית פיצה, תבניות 
שקעים, חיתוכיות נירוסטה, תבניות קפיץ טפלון ועוד כלי אפייה רבים.
ממש מתאים לי, מאחר ואני אוהבת את תחום האפייה והבישול, זה פשוט מתאים לי בול...


הרשת אף נערכת לחג ועורכת פסטיבל פטריות בכלל סניפיה ברחבי הארץ.
פסטיבל הפטריות נערך בשיתוף "מרינה" ובמהלכו יוצבו עמדות ענק של כלל סוגי הפטריות.



במקביל, ימכרו קישים ללא מרגרינה, כולסטרול וללא חומרי טעם וריח ועוגות גבינה יחד עם מוצרי אפייה ובישול משלל סוגים במטרה לספק מענה רחב 
לצרכנים לקראת החג.






רשת יינות ביתן שמה לה למטרה להיות רשת משתלמת הפונה לכל המשפחה. הרשת שמה דגש מיוחד על מתן שירות אדיב, מחירים נוחים ועל איכות וטריות המוצרים תוך הקפדה יתרה על נושא הכשרות.
הרשת מתמחה במגוון רחב של בשר טרי ודגי ים ובריכה. 


עם התבנית הזו אני מתכוונת לאפות ולכן לכם יש למה לצפות...

משתפת בשמחה וממליצה באהבה!!!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger