יום ראשון, 8 במאי 2016

עוגת השבת שלי....... הינה המתכון ליחצו והכנסו... עוגת פרווה ובלי ביצים...

בס"ד









איזה כייף שאתם פה חברים...

אז אתם בטח מנחשים, לפי התמונה, איזו עוגה כיכבה אצלנו, 

לכבודה של השבת הברוכה,שזה עתה לה חלפה..

נכון נכון חברים, אתם לא טועים, הפעם כיכבו אצלנו 2 עוגות שוקולד, 

טעימות במיוחד, שפארו את שולחן השבת והמחמאות עליהן היו כה 

רבות....

"איזה עוגות טעימות", "איזה עוגות רכות", "גלית שיחקת אותה עם 

עוגות אווריריות,שכלל לא מתייבשות" "אז מה הסוד? תגלי לנו" .

אז אני מייד מספרת ומשתפת שזו עוגה  ממש קלה להכנה , 

אני ממליצה גם לכם לנסות ,אם אני הצלחתי אז כל אחד יכול.

המתכון פשוט וקל אז למי שמעוניין לפנק את אוהביו

ולהמתיק את יומם...


(המתכון נעשה בהשראת המתכון מהאתר http://www.10dakot.co.il/)

לכן לכם עליו אני ממליצה באהבה ובו משתפת אתכם בשמחה !!!

מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות שלב אחרי שלב את הכנתו.


בהצלחה !!!!


מצרכים






1+1/3 (כוס ןשליש) קמח תופח

כוס סוכר

2 כפות גדושות אבקת קקאו

כפית סודה לשתייה(חובה)

1/4 כפית מלח

כוס מים חמים

כפית תמצית וניל

1/3 כוס שמן קנולה

כף חומץ תפוחים(אני שמתי חומץ רגיל) לא לוותר על החומץ...



אופן ההכנה!





תחילה יש לערבב את השמן, חומץ, תמצית וניל ומיים חמים בקערה



 
להוסיף את הסוכר והמלח ולערבב היטב..



  להוסיף את הקמח ולערבב 



להוסיף את הקקאו 



ואת הסודה לשתיה ולערבב היטב




לשמן  תבנית אינגלישקייק




ולבזוק את התערובת אליה ולהכניס לתנור שחוממם  8-10 דק' 

מראש ב-180 מעלות לאפות כ-25 דק'.



במקביל להמיס 50 גר' שוקולד מריר עם 1/3 קופסאת שמנת צימחית.


בפולסים קצרים במקרוגל  להוציא ולערבב לתערובת חלקה






לשפוך את התמיסה של השוקולד מעל העוגה החמה.








אני בחרתי לעטר את עוגות החומה בסוכריות צבעוניות וססגוניות...


והרי לפניכם התוצאה ,פשוט נפלא צלחת מלאה בעונג ....
                                                                       
 מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger