יום רביעי, 9 במרץ 2016

סלטי דגים "בטעם של פעם"

בס"ד



חברים,
אנני יודעת מי מכם אוהב דגים, אך אצלנו בבית יש אהבה ענקית למאכלי דגים. מאז שהכרתי את בעלי, הוא הדביק אותי באהבתו לדגים. לא רק שאוהב לדוג אותם, אלא גם לאכלם, בכל הצורות ובכל האפשרויות. אם זה בבישול, אם זה בשימורים וגם כסלטים והוא הדביק את כולנו באהבה המיוחדת הזו. בביתנו ישנו אקווריום והדגים זו החיה היחידה שאנחנו מגדלים. כל זאת אני מספרת לכם כעת חברים, בכדי שתדעו כי חברת "מעדני מיקי" משיקה סדרת מוצרים חדשה בקטגוריית מעדני הדגים:                                   
         סלטי דגים "בטעם של פעם"

והם ישווקו באריזות 250 גרם ובכשרות מהדרין.


מעדן צרפתי טרמה,  הרינג ברוטב חרדל דיז'ון,  רמולדה, 
סלט רוסי  ומעדן דגים מסורתי .
חברת "מעדני מיקי", הפועלת מזה 75 שנה בתחום הסלטים, מובילה בישראל את תחום הדגים המעושנים וסלטי הדגים, ופעלה ביחד עם אנשי קולינריה וטכנולוגי מזון על מנת לשוות למעדנים החדשים "טעם של פעם" שיזכיר גם לישראלים וגם לאוכלוסייה שהגיעה לישראל בשנים האחרונות, את טעמי בית אבא ואמא ואפילו את בית סבא וסבתא. אז כמו שכבר ציינתי, סדרת המעדנים החדשה תכלול כאמור חמישה סוגים של סלטים: 
סלט הדגל החדש הוא "מעדן טרמה" אשר מקורו בצרפת והוא מבוסס על ביצי דגים של דגי קוד.  סלט זה מוגש במסעדות יוקרה ובמעדניות בצרפת, ו"מעדני מיקי" פיתחה אותו לדרישת עולים ותיירים מצרפת ולקוחות נוספים, כמו בתי מלון ומסעדות. 











ואצלנו הוא כיכב בתוך פיתה לצד זיתים ובצל ירוק ....יאמי מעדן פשוט מעדן...





     וגם בתוך לחמניה לצד ירקות טריים בשלל צבעים.

בנוסף הכירו את רמולדה - הסלט הוותיק והמוכר מפעם בשילוב של רוטב מיונז ייחודי מופחת שומן ובתוספת נגיעות בצל, היוצרים יחד טעמים נוסטלגיים. 





הכירו גם את הסלט הרוסי - סלט תפו"א הרוסי המסורתי בתוספת רצועות מעדן  טונה, המעניק ארומה וטעמים של המטבח המזרח אירופאי







וגם את מעדן הדגים המסורתי - חזרה לטעמים של פעם, שילוב בין מתכון עדכני לזה של פעם. הירקות הקלאסיים של המטבח מימי הקמת מעדני מיקי כמו גזר, מלפפון חמוץ ושמיר מורגשים היטב בכל נגיסה מהמעדן ומחזיר אותנו שנים לאחור. 



 ואחרון אחרון חביב, הכירו את הרינג ברוטב חרדל דיז'ון - שילוב מפתיע ויצירתי של דג ההרינג המסורתי עם נגיעות של חרדל דיז'ון מעולה











חברים רק שתדעו כי, חברת "מעדני מיקי" נוסדה בשנת 1939 ומייצרת מאז ועד היום מגוון רחב מאוד של סלטים, סלטי דגים, מוצרי דגים מעושנים, כבושים ומלוחים. החברה מייצאת את מוצריה לארה"ב, קנדה ואירופה מגוון של מוצרים תחת שם המותג הישראלי "מעדני מיקי".
אצלנו סדרת הסלטים מככבת בגדול ולכן לכם אני על




 ממליצה באהבה ובחווייה הקולינרית משתפת בשמחה!!!

כשרויות: סלט טרמה, סלט רוסי מעדן טונה ותפו"א - בכשרות בד"ץ בית יוסף.
סלט רמולדה וסלט מעדן דגים מסורתי - בכשרות הרב לנדא.
סלט הרינג ברוטב חרדל דיז'ון - בכשרות רבנות ראשל"צ.


ניתן להשיג את הסלטים החדשים,להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger