יום רביעי, 16 במרץ 2016

כריך כזה מפנק, שאי אפשר להתאפק...

בס"ד




צהריים טובים חברים,
תשמעו היום לא התחשק לי לבשל צהריים, מאחר ונהוראי שלי נורא מפונק, אני מבשלת והוא כן רוצה, לא רוצה,כן בא לו, לא בא לו.
אז החלטתי שהיום הוא יאכל כריך מפנק עם פסטרמה.
הכנתי לו כריך עם שכבות של פסטרמה וחסה אמריקאית.
חברים תקשיבו, בד"כ אינני נוהגת לפנק בכריך בארוחת הצהריים, מבחינתי כריך, זה לא תחליף לארוחת צהריים ובד"כ יש לי יסוריי מצפון: "איזו מן אמא את, שהילד שלך צריך לאכול כריך, במקום תבשיל".
הפעם ממש לא זו הייתה התחושה, עם הפסטרמות החדשות של טירת צבי, שהן גם טעימות וגם דלות שומן, הן עשויות מרכיבים טבעיים בלבד, ללא תוספות ,ללא חומרים משמרים,ללא צבעי מאכל ללא גלוטן ועם פחות נתרן.
יודעים מה? פעם ראשונה, שהרגשתי בסדר גמור ללא נקיפות מצפון, הילד פשוט התענג על כל ביס ואני הרגשתי כמו שמרגישה "לוחמת במנוחה".
אז עכשיו, תרשו לי להמליץ לכם, על הסדרה החדשה של הפסטרמות, של טירת צבי. 



כפי שעינכם רואת מדובר בפסטרמה ברביקיו



פסטרמה פפריקה



ופסטרמה דבש וסילאן


כמו שכבר ציינתי, הכריך הוכן משכבות של פסטרמה וחסה ולצידו של הכריך כיכבו, זיתים טעימים, מה שהכי חשוב זה שלנהוראי הכריך היה ממש טעים.




כשנהנים אז משתפים לכן אני לכם על
הסדרה החדשה של טירת צבי, ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger