יום שלישי, 23 בפברואר 2016

-משחק הוא חופשה מן המציאות- חשבתם על זה?

בס"ד




חברים איזה כייף להיפגש כאן שוב,
והפעם שמחה לשתף אתכם בחוויית המשחקים והיצירה של קרביץ.
קרביץ, הרשת המובילה בישראל לציוד משרדי, אלקטרוניקה וסלולר, מרחיבה את פעילותה בתחום משחקי הילדים והמתנות.
במסגרת זו, מציגה קרביץ במסגרת חודש המשפחה, את מגוון אפשרויות היצירה, ההפעלה והפנאי של מיטב המותגים והחברות המובילות בתחומי מוצרי הפופ והמתנות, משחקי הקופסא, פאזלים, ההובי והיצירה, ספרי הילדים ועוד מבחר הפעלות משותפות ומשפחתיות להורים וילדים.


בעולם עתיר מסכים בו אנו מגדלים את ילדינו, חשוב עוד יותר מתמיד לשחק במשחקים אקטיביים ו"אמיתיים", המשלבים מגע עם חומרים, שימוש בדמיון חופשי וביטוי רגשות ומחשבות.
במציאות כמו שלנו כשהורים כה עסוקים וטרודים, מחויבים ללוח זמנים ומטלות צפוף ואינטנסיבי יותר מאי פעם, המשחק מזמן לנו 'איים' מבורכים של ביחד איכותי, מהנה ומקרב.
לעולם אין גיל בוגר מידי למשחק! חשוב רק להתאים את המשחק לגילו של הילד ולתחומי העניין שלו. 
כשאתם משחקים עם הילדים שלכם היו נוכחים, ולא רק בגופכם.
חלצו נעליים, לבשו בגדים נוחים, סגרו ניידים, פנו את הראש... הכל יחכה לכם! מבטיחה. 
בחרו משחקים וספרים שאתם אוהבים, כך תוכלו ליהנות בקלות רבה יותר מהבילוי המשותף.
שימו לב כמה מיומנויות חשובות הילד שלכם רוכש תוך כדי המשחק בכל התחומים האפשריים- השכלי, הפיזי, הרגשי והחברתי. המשחק הוא ההכנה המושלמת לבית הספר ולחיים בכלל!
הלמידה הטובה ביותר היא דרך ההתנסות! הוסיפו יצירתיות, דמיון, עבודה קבוצתית- והרי לכם המתכון המושלם לרכישת ידע!
לא אוהבים לשחק? התחברו להנאה של הילד שלכם ופשוט תיהנו דרכו, זה עובד יופי. 
מוזמנים להיכנס למכונת הזמן- זוכרים במה אהבתם לשחק כשהייתם ילדים? הכירו את המשחקים האלה לילדים שלכם.
משחקי כדור, חבל, גומי, קלאס, 5 אבנים... רטרו זה כאן!
סיפור לפני שינה הוא עדיין הבחירה המושלמת שעובדת מצוין גם היום! הסיפור מעודד שימוש בדמיון, מייצר אינטימיות וקרבה בין ההורה לילד, מזמן נושאי שיחה חשובים, מרגיע! עכשיו אפשר לסגור את היום בנחת.
 "זו ילדותי השנייה"... כל היום אתם כל כך רציניים, כל כך מחויבים, כל כך בוגרים... ומתי תנוחו? תנו לעצמכם הזדמנות להוציא לאור את הילד שבכם, להשתטות, לצחוק, להשתולל... פשוט שחקו!
ואלה הם רק חלק מהנקודות למחשבה שבגינם תציע קרביץ בסניפיה את המוצרים השונים .
קרביץ תציע מוצרים בנושא הובי ויצירה של סופרקיט, מוצרי וחומרי יצירה איכותיים ומקצועיים כדוגמת: חרוזים, צבעים, מדבקות, פייטים, מקלות עץ, חוטי שזירה, דפי יצירה צבעוניים ,קיטים ליצירה ומגוון רחב של חומרי יצירה אחרים.




עוד בתחום היצירה תציע קרביץ מגוון רחב של דבקים איכותיים המותאמים לילדים וביניהם גם וואשי טייפ ממותג SCOTCH האיכותי מחיר: החל מ- 6.90 שקלים.




כמו כן, תציע קרביץ מוצרי מתנה ויצירה ממותגים מובילים בינלאומיים כדוגמת דיסני, הלו קיטי, סמי הכבאי ועוד מבית פלפוט שיווק ובהם: אלבומי עיצוב אופנה, מדבקות, צבעי בד וכן ערכות יצירה בבצק מחיר: החל מ- 5 שקלים.






בנוסף, ניתן למצוא בקרביץ קטגוריות נוספות ופריטים המותאמים לעולם הילדים ובהם ספרי ילדים ופעוטות בהוצאת "דני ספרים" , אחת מהוצאות הספרים הגדולות ביותר בתחום ספרי הילדים, ובהם ספרי ילדים חדשים.
לדוגמא: "סיפורי צעצועים- פינוקיו מתעורר לחיים", "עבריאינגליש- לימוד אנגלית לילדים", "הוקוס פוקוס ספר הקסמים שלי", "אני והסיר שלי", "ספר היצירה לצייר לצבוע ולאפר" ועוד. מחיר: החל מ- 24.90 שקלים.



ניתן למצוא גם מארזים ואוסף של מוצרי קסמים יחודיים ומנצחים מבית "עיר הקסמים" של הקוסם ארז משה וכן חוברות מדבקות בתחומים שונים והאהובים על הילדים ופעילות יצירתית מהוצאת "תמנון" כגון מנדלות לצביעה ומשחקי קופסא שונים חברתיים ומשפחתיים.





במסגרת התמחותה של קרביץ בעולם הציוד המשרדי , היא מציעה היום גם את מוצרי המותג הספרדי מילאן עם מוצרי כתיבה איכותיים: עטים, עפרונות צבעוניים, טושים, מחדדים, מחקים ועוד. מחיר: החל מ 7 שקלים.



וזכרו: "אנחנו לא מפסיקים לשחק כי אנחנו מתבגרים, אנחנו מתבגרים כי אנחנו מפסיקים לשחק!"

אני פגשתי את המוצרים הנפלאים ומאוד התחברתי אליהם ...
לכן אני לכם על 

ממליצה באהבה ובחוויית הקנייה שם משתפת אתכם בשמחה!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger