יום שני, 1 בפברואר 2016

"מה הקשר בירה נשר" שילוב של בריאות ופאן...

בס"ד




 היי חברים,
מי לא מכיר את מותג הבירות "נשר-מאלט"?
והרי זוהי בירה, שבטעם הנפלא אין שני לה, בירה שמופקת ממייים מנבטים ומשעורה קלויה. 
בירה מאלט היא מוצר 100% טיבעי ויש בה שימרי בירה בריאותיים
הבירה שחורה ממולצת לשתייה לפני ספורט , ואף מומלצת לצריכה בקרב נשים מניקות לתיגבור והעשרת החלב....
טמפו ונשר מאלט מובילים את קטגוריית המאלט בישראל עם נתח שוק של כ- 83%. כמו שכבר ציינתי נשר מאלט, המשקה המוכר והאהוב מבית טמפו, מכיל 5 רכיבים בלבד, ללא חומרים מלאכותיים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים. המוצר מכיל לתת שעורה העשירה בנוגדי חימצון וויטמינים מקבוצת B. שילוב הרכיבים והטעם הייחודי המוכר והאהוב הם סוד ההצלחה של המותג נשר מאלט.
וכל זאת אני מספרת לכם ידידיי כי כעת הבירה עוברת מיתוג מחדש
וכך יראה הבקבוק החדש



ואתם בטח שואלים את עצמכם "חממה" ו"נשר מאלט" מה הקשר?
אז רק שתדעו כי נשר מאלט, המשקה הקל, השחור והבריא, יוצא בשיתוף פעולה אסטרטגי עם תכנית הנוער הפופולרית "החממה".





במסגרת שיתוף הפעולה של נשר מאלט עם "החממה" תשיק נשר מאלט מהדורה מיוחדת וממותגת עם הדמויות הנערצות של כוכבי סדרת הנוער המצליחה על בקבוקי הליטר וחצי.



סדרה הנוער "החממה" מגוללת את סיפורם של בני נוער הלומדים בבי"ס למנהיגים הנקרא "החממה". בין שחקני הסדרה נמצאים כוכבי הנוער הגדולים במדינה כמו דר זוזובסקי, לי בירן, גאליה שליט, דניאל ליטמן ועוד.
את שיתוף הפעולה ואת מהדורת נשר מאלט החממה, תלווה פעילות דיגיטל נרחבת הכוללת, תחרויות ומשחקים בעמוד הפייסבוק של נשר מאלט ובאתר האינטרנט של "החממה" במסגרתם ניתן לזכות במגוון רחב של פרסים נחשקים במיוחד, ובהם, מאות כרטיסים למופע המרהיב של "החממה", מפגשי מעריצים מאחורי הקלעים עם כוכבי הסדרה ועוד פריטים מקולקציית אביזרים ייחודית.
הפעילות תלווה גם בקמפיין דיגיטל רחב וייעודי לקהל היעד של צעירים ובני הנוער.
החיבור של משקה נשר מאלט, כשמשקה בריא וטעים המציע אלטרנטיבה כיפית ואיכותית לשתיית צעירים, תואם לעולמות התוכן של "החממה", כסדרה אהודה ופופולרית במיוחד בקרב הנוער, שכוכביה הם מודל להערצה ולחיקוי. החיבור ל"חממה" נולד מתוך הרצון לחזק את החיבור עם קהל הצעירים ובני הנוער, להעמיק את המודעות שלו לאורח חיים בריא ולהמשיך ולמצב את משקה נשר מאלט כמשקה קל, המהווה אלטרנטיבה בריאה יותר למשקאות מוגזים".

אז חברים יש למה לצפות...

אני את בירה מאלט מאוד אוהבת ולכן אני,
ממליצה לכם עליה באהבה ובחוויית הלגימה ממנה משתפת אתכם בשמחה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger