יום שני, 4 בינואר 2016

למי יש יומודלת?..יומודלת? יומודלת?

בס"ד




שוב כמה כייף שאתם פה חברים, מבקריי בלוג מקסימים...

והפעם אשמח לשתף אתכם בהמלצה על ספר ילדים חדש ומקסים, 

אותו פגשתי די לאחרונה, ספר שנקרא "יומודלת" .

הספר נכתב ע"י סופר צעיר שהוא גם מורה לספורט,

בשם רועי חיגשי.

אני משתפת אתכם בהמלצה על ספר זה, כאשת חינוך שהספר מאוד 

נגע בה.

כמו שסיפרתי לכם מחבר הספר, רועי הוא גם מורה לחינוך גופני

ומתמחה בהתעמלות לגיל הרך ההתעמלות אצלו משולבת בהומור 

ומכאן צמח הספר:

 "יומודולת למעשה נולד ממשחק מילים שגורם

לילדים לצחוק ולהפעיל את הראש וזה מסוג הדברים שאני בעיקר

עושה בעבודה שלי"



כולנו חווינו בעבר תיסכול מסיבות שונות, אך בחלק מהמקרים 

הסביבה החברתית הקרובה היא זו שעזרה לנו להימלט ממצבי הרוח 

השליליים ומהתיסכולים.


ב"יומודלת" בעצם נותן רועי תכונות האנשה לרהיטים והופך אותם 

לדמויות עם רגשות.




הספר מספר את סיפורה של דלת עצובה שרוצה שיחגגו לה יומולדת,

כדי להעלות את מצב רוחה, מתגייסים שאר רהיטי הבית למשימה.



בספר באים לידיי ביטוי ערכי הרעות והחברות בעולמם של הילדים,

לכן אני התחברתי אליו והוא נגע בי מאוד כאשת חינוך שדוגלת 

בהעברת מסרים ערכיים דרך הסיפורים.

ספר משעשע שכתוב בחריזה נפלאה ומצליח להעביר את המסר 

הנהדר שבו אני מאוד מאמינה,

 " אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד"

לכן לכם חברים אני על,

"יומודלת" ממליצה באהבה ובחווית הקריאה בו משתפת בשמחה !!!


ניתן להשיג את "יומודלת" בחניות הספרים המובחרות או 



באתר האינטרנט www.ofir.org.il




בנוסף מצרפת לכם קישור לסירטון אנימציה ממנו תצליחו לחוות את 

הספר ולהתרשם ממנו בעצמכם...

https://www.youtube.com/watch?v=EolwIcg3Sj4

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger