יום ראשון, 13 בדצמבר 2015

חנות קטנה ומטריפה... ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה!!!

בס"ד







איזה כייף שאתם כאן חברים!!!

ואם כבר באתם, אז תרשו לי לנצל הזדמנות זו 

ולשתף אתכם הפעם, בחווית קניות נעימה שהייתה 

לי, בבואי לחנות הקטנה והמטריפה בלב ליבו של גן 

העיר...החנות נקראת









לידיעתכם חברים ALICE זוהי רשת חדשה להלבשה תחתונה, 

המגשימה את חלומן של נשים רבות בישראל - הלבשה תחתונה 

איכותית, יפהפייה נוחה ובמחירים אטרקטיביים.

החנות מעוצבת בהשראת הרפתקאת הילדים "אליסה בארץ הפלאות"

-WONDERWORLD . 



ערכי המותג של ALICE הם פנטסיה, נחשקות והנאה וערכים אלו 

באים לידי ביטוי בעיצוב החנות- ALICE – My UnderWorld ובכל 

האלמנטים הגרפיים הנלווים לה.

כדי להציג את הקונספט העיצובי בחרו המעצבים בעולם דמיוני - על 

הגבול הדק שבין פנטזיה נשית לבין נאיביות. הלוגו הנבחר משלב את 

האות A הגדולה, שחורה ומסולסלת עם לב רך בצבעים תכלכלים,


 פנים החנות הוא שילוב בין צורות גיאומטריות דרמטיות בשחור ולבן 

השאובות מעולם התעתועים למוצרים נשיים, מפנקים ורכים.

כל האלמנטים יחד יוצרים חיבור בין רכות, רעננות ונאיביות לבין 

פנטזיה נשית".


אליס מבטאת את עולם החלומות אליו יכולה כל אישה בכל גיל והיקף 

להיכנס, להתחבר למותג ולהרגיש שהיא נמצאת בתוך חוויה נשית 

וחגיגה חושית. 






החנות הראשונה נפתחה בקניון גן העיר תל אביב, 

על ידי אשת העסקים והיזמית אינה מלשקו.




אינה מלשקו הינה יבואנית בלעדית של מותג ההלבשה התחתונה 

מאירופה– VERALLY.





VERALLY זהו מותג איכותי המעוצב ומיוצר באירופה וכולל:

חזיות,

 תחתונים,

 סטים,

 מחטבים,




















גרבונים מיוחדים,
























הלבשה תחתונה סקסית,











הלבשה תחתונה ספורטיבית, אופנת פנאי,תחפושות סקסיות



קו אופנתי לכלות ועוד.
כל פריטי ההלבשה התחתונה הם אופנתיים ואיכותיים ומעוצבים בנוחות מרבית.
הדגמים, העשויים מבדים נושמים, מגיעים במבחר גדול של מידות, 



תוך שימת לב לפרטים הקטנים ולגימורים - 

ומאפשרים לכל אישה לחוש בנוח במהלך כל היום.


ואת כל זה אני מקדימה ומספרת לכם חברים,כי אני 

ביקרתי שם, קיבלתי יחס אישי מללייאן המוכרת 

המקסימה.

מה שתרם לאווירה הנינוחה בעת מדידת החזיה, 

היה תא המדידה, שעוצב בצורה חמימה,ונתן 

תחושה אינטימית של רוגע ושלווה...





וכשיצאתי ממנו, הייתי ממש מאושרת, כי בחרתי לי 

חזיה מנומרת ומפנקת...



עוד אספר לכם חברים כי לרגל ההשקה  יימכרו פריטים במבצע 

מיוחד לחברות המועדון של אליס מהאגדות...

והחל מחג החנוכה ועד סוף השנה יהיו מבצעים שווים ממש

לדוגמא: חזיה שניה ב-50% הנחה, שני תחתונים ב-50 ש', 

 גרביונים במחירים 60-100 ועוד.

אני כבר התפנקתי ולכן לכם אני על 

ממליצה באהבה ובחוויה המוצלחת משתפת אתכם בשמחה!!!


אליס - ALICE – My UnderWorld –

בגן העיר רחוב אבן גבירול 71

תל אביב קומת הכניסה, חנות מס' 23.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger