יום רביעי, 4 בנובמבר 2015

חזה עוף עם בזיליקום ותפודים, ארוחת צהריים בטעם נפלא, מהירה וקלה להכנה!!!!

בס"ד



צהריים נפלאים חברים!!!

שמחה לחשוף בפניכם את ארוחת הצהריים שלנו היום.

ארוחה קלילה ומהירה להכנה שהגיעה כתוצאה מבקשתו של אביעד שלי.

"אמא אני בדרך מה יש לאכול? " , מה תרצה לאכול ? כך אותו אני שואלת

 והוא מבקש " אשמח אם תכיני חזה עוף בתנור עם תפודים כמו שאת יודעת להכין"

אז מה חברים לבקשה כזו אפשר להישאר אדישים?

מיד למלאכה אני נגשת וע"פ בקשתו אני פועלת, ממש תוך פחות מ-10 דק' 

המגש נכנס לתנור ובתום 20 דק' נוספות הצלחת מוגשת לשולחן.

ולי רק נותר  להתענג על הצלחות שנשארו ריקות....


 לכן חברים, לכם אני על המתכון ממליצה באהבה ובו משתפת אתכם בשמחה !!!

מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות שלב אחרי שלב את הכנתו.



     בהצלחה !!!!


מצרכים לכ- 2 סועדים:














3 פרוסות של שניצל פרוס דק

5-6 תפודים (תפוחי אדמה קטנים)

כף דבש

2 כפות שמן זית (אני השתמשתי בשמן זית זיתא שהוא מתובל)

שן שום

עלה בזיליקום טרי

1/4 כפית כורכום

1/4 כפית "ראס אל חנות"

כפית פפריקה

2 כפות אבקת מרק עוף




אופן ההכנה:










תחילה נבזוק את שמן הזית לתבנית











נוסיף את אבקת המרק













ונוסיף את השום  ושאר התבלינים














נוסיף את הדבש










נפזר את עלי הבזיליקום הטריים












נמרח את תערובת התבלינים על פרוסות חזה העוף














במקביל נכניס את התפודים לשקית של סנדוויץ נקשור











ונכניס למיקרוגל לבישול של כ- 5 דק' בכדי לרככםלפני האפייה בתנור








כשיצאו מהמיקרוגל נחצה אותם נערבב אותם ביחד 

עם חזה העוף בתבלינים ונכניס לגריל למשך 20 דק'




                              





והרי לפניכם התוצאה ,פשוט נפלא!!! צלחת עם חזה עוף ותפוחי אדמה....
                                                                       
 מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger