יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

ממרח חלבה טבעי ובריא, המתכון להכנה ביתית.

בס"ד




וואוו חברים שלי מבקריי בלוג יקרים,

כעת אני משתפת אתכם במתכון שהמליצה לי עליו חברתי

וגם בעקבות שוטטתי בגוגל כהרגלי, מצאתי את אותו מתכון שהוא גם בריא וגם טיבעי לממרח חלבה.

נסו להכין אותו בעצכם יכול לשמש כקינוח בריא לסיום הארוחה...

הממרח הוכן עם הטחינה של אחווה, המשיקה כעת :


טחינה גולמית רגילה וטחינה גולמית מלאה בעיצוב חדש





אריזות הטחינה החדשות מדגישות את הערכים התזונתיים והבריאותיים הגבוהים של

הטחינה מתוצרת אחוה – עשירה בסידן, ברזל וסיבים תזונתיים וללא תוספת נתרן

המתכון בו אבחר לשתף אתכם הוא מתכון קליל ומהיר הכנה ,

ממש דקה ויש לכם ממרח מעולה על טהרת הבריאות.

אני אנסה אותו בסנדביץ שאמרח לנהוראי שלי בע"ה מחר...

אופס.... רק חשבתי שאנסה ,

אחרי שהכנתי את התערובת ובאתי לצלם את הממרח המוכן ,

גיליתי להפתעתי שהממרח חוסל.

כנראה שלמישהו מבני בייתי זה היה ממש טעים...

ולכן לכם אני ממליצה באהבה ואתכם משתפת בשמחה !!!

לנוחיותכם מצורף כאן המתכון והתמונות המתארות את אופן הכנתו.

בהצלחה !!!!

מצרכים לכמות קטנה


(לצורך ניסיון במידה ותאהבו הכפילו כמויות )

2 כפות טחינה גולמית

כף דבש

1/4 כפית קינמון

כפית מיץ לימון







אופן ההכנה :




לערבב את הטחינה עם הדבש ומיץ הלימון,להוסיף את הקינמון.



ניתן להוסיף 1 כף שקדיה לתערובת (השקדייה עשויה שקדים טחונים ודומה 


במרקמה ובטעמה לטחינה- ניתן להשיג אותה בחנויות טבע)




לא חובה למרוח את החלבה, אפשר פשוט לאכול עם כפית.

מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

הטחינה של אחווה בכשרות הבד"ץ העדה החרדית ירושלים (פרווה).

מחיר מומלץ לצרכן: 10 – 13 ₪ לאריזת 500 גרם.

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger