יום שישי, 5 ביוני 2015

שוארמה על מצע של תפוחי אדמה ופטל שחור בטעם של עוד...




בס"ד


חברים שלי, כמה שנחמד שאתם פה!!!
רציתי לשתף אתכם במתכון מיוחד שיצרתי היום,
אז הפעם לארוחת הצהריים ממש התפרעתי במחשבה,
והחלטתי שאני מכינה משהו שונה משהו לא רגיל.
זוכרים את פירות היער הקפואים של שופרסל שדהרו להם אתמול
והגיעו ישירות למקפיא שלי , אז איתם החלטתי להתפרע ולא כמו כולם 
שמכניסים את פירות היער בד"כ לקינוחים החלטתי לצאת מהקופסא
ולחשוב קצת אחרת לקחתי סיכון ותתפלאו אני טיפוס של שיגרה שבד"כ 
עובד לפי מתכון ורק לפי מתכון כתוב.
הפעם  החלטתי לשנות כיוון ולתת למחשבות שלי חופש ודרור והן
הצליחו ליצור תבשיל טעים עם צבע מיוחד שעליו קיבלתי תשבוחות מילדיי.
"אמא סיימתי תודה היה טעים" במילים אלה סיים אביעדי את ארוחת הצהרים היום
ואני כולי נחת ואושר שהתבשיל היה ערב לחיכו.
ולכן לכם חברים, אני ממליצה באהבה ואתכם במתכון משתפת בשמחה !!!


לנוחיותכם מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות ,
שלב אחרי שלב את הכנתו.

בהצלחה !!!!

מצרכים  ל-3 סועדים:


















חצי ק"ג שוארמה טרייה ארוזה
 2-3 תפוחי אדמה חתוכים לקוביות
בצל גדול פרוס
שן שום קצוצה
1/4 כוס שמן זית
1/3 כוס פטל שחור קפוא
2-3 כפיות דבש
1/4 כפית פפריקה
1/4 כפית  כורכום
1/4 כפית  כמון
כפית ראס אל חנות
כף אבקת מרק

אופן ההכנה :


















תחילה נטגן את הבצל ונביא אותו לידי הזהבה


















נחתוך את התפוחי אדמה לקוביות ונוסיף אותם לבצל המטוגן



















נוסיף את רצועות השוארמה ואת 1/3 כוס הפטל השחור המוקפא

















נוסיף את הדבש ונערבב הכל


















מעל נוסיף את התבלינים ושוב נערבב הכל היטב.

















נוסיף את השום הקצוץ



















והרי לכם התוצאה  תבשיל שוארמה עם קוביות  תפוחי אדמה 
ונגיעות של פטל שחור ....

מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger