יום ראשון, 31 במאי 2015

עינוגיי גבינה או עוגת גבינה קרה ובלי אפייה טעימה.....

בס"ד
  


















שבוע טוב מבקרי בלוג יקרים שלי!!!
שמחה שהגעתם לצפות במתכון המצולם של עוגת הגבינה טעימה  הקלה להכנה 
ובלי צורך באפייה...
נתחיל בכך שאספר לכם ידידיי, שלכבוד השבת שחלפה , 
חיפשתי לי מתכון פשוט וקל וגם שיהיה טעים, בקיצור חיפשתי את הקינוח המושלם .
פיטפטתי עם חברות ביום חמישי  וחיפשתי לקבל מהן מתכון אך כולן היו עסוקות בהכנות לשבת,
אז פניתי לאחותי המקסימה והיא  הושיעה אותי ונתנה לי מתכון.
את המתכון של אחותי ממש חשבתי להכין, אך שהתחלתי בהכנתו , נחו לפתע עיניי על האריזת
האינסטנט פודינג  וניל ולהפתעתי גיליתי את המתכון שענה על כל דרישותיי.
אז קבלו מתכון פשוט וקל להכנה של אסם, עם שינויים קלים שאני ערכתי בו,
חברים הכינו אותו ותוך פחות מ-10 דק'  תיהיה לכם עוגה/עינוגי גבינה  שייכנסו היישר להקפאה.
אצלי ממש טרפו אותם בשקיקה .....
ולכן לכם חברים, אני ממליצה באהבה ואתכם במתכון משתפת בשמחה !!!

לנוחיותכם מצורף כאן המתכון והתמונות המפרטות , שלב אחרי שלב את הכנתו.
(את המתכון ניתן ליצור בשני וריאציות, האחת בצורת עוגה 
והשנייה בכוסיות כסף חד פעמיות,  אני הכנתי גם וגם)

בהצלחה !!!!

מצרכים :



תבנית עגולה 26 ס"מ (אני השתמשתי בתבנית מקרטון בגודל 22.5 ס"מ)

חומרים לבסיס:

300 גרם פרורי עינוגיות של מן
100 גרם חמאה תנובה


חומרים למילוי:

2 שמנת מתוקה  שופרסל
1 חבילה אינסטנט פודינג וניל אסם
250 גרם גבינה לבנה 5% תנובה
5 כפיות סוכר חום של סוגת
כוס חלב שופרסל 1%

אופן ההכנה :

תחילה יש לפורר  ולרסק את העינוגיות של מן לפירורים דקים
במקביל יש להמיס את החמאה 
לסדר את הפירורים המרוסקים בתבנית ולשפוך מעליהם את החמאה
המומסת,להדק לבסיס ומעל לשפוך כוס חלב לסרוגין, בכדי שהעיסה 
תהפוך להיות אחידה ומהודקת לתחתית התבנית.
במקביל לשפוך את השמנת המתוקה למיקסר 
על השמנת להוסיף את האינסטנט ו-5 כפיות סוכר חום של סוגת ולהקציף 
עד שהקצפת תיהיה עמידה
להוסיף מיכל של גבינה לבנה בקיפול לתוך הקצפת
ולשפוך את כל התערובת מעל הפירורים וליישר

אני בחרתי לאתר את העוגה ב חופן של חמוציות מיובשות, 
בחופן של שברי אגוזי מלך ובחופן קוקס שפיזרתי מעל.
מייד לאחר מכן העוגה נעטפה בנייר כסף שאטם אותה
ונכנסה להתייצבות בהקפאה למשך שעה, באוסם המליצו להכניס
להשהייה במקרר ללילה  שלם....
אך אצלי החבר'ה ממש סרבו להתאפק, והשתלטו על העוגה אחרי שעה 
ממש כשיצאה מההקפאה ופשוט  חיסלו את כולה.
והרי לכם התוצאה המוגמרת, סורי חברים זה מה שהצלחתי לצלם 
מהשאריות שלה!!! 


וזו אחת מהעינוגיות של הגבינה שעוד הספקתי לצלם בעודה שלמה
מאחלת בהצלחה ובתאבון לכל מי שיכין את המתכון !!!


למען גילוי נאות  חלק מהמוצרים  התקבלו להתנסות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger