יום ראשון, 3 במאי 2015

פינוק אצבעות חלווה -מאחווה...

בס"ד


                                                

צהריים טובים חברים שלי ...

החג אוטוטו נכנס ובין ההכנות והניקיונות "היציאה מעבדות לחירות" ,

אני בוחרת לשתף אתכם ברגעי העונג הפרטיים שלי.

כשאני רוצה לעצור לרגע ולקחת פסק זמן, מהמירוץ המטורף  של ההכנות לחג

אני בוחרת לעשות זאת עם אצבע טעימה ובריאה של אחווה ...

​רק טעמתי וממש נדלקתי, האצבעות עשירות בטעמים וממש נותנות אנרגייה ודרייב מחודשים.

ממש "תן לאצבעות ללכת במקומך..."

ואתכם  אני בוחרת לשתף ולספר לכם כי חברת אחוה,יצרנית החלוה הישראלית הוותיקה, 
משיקה סדרת מארזים של חטיפי חלוה בטעמים ועד 99 קלוריות בלבד לחטיף:
חטיפי חלוה fingers בטעמים וניל, עם פיסטוק, עם פולי קקאו וללא סוכר עם שקדים
חטיפי חלוה אחוה מכילים טחינה משומשום מלא של אחוה, במתיקות מעודנת, 
ובכל מארז 7 יחידות במשקל של 18 גרם ארוזים בנפרד בכל מארז ובמחיר שווה לכל כיס.
ארבעה מארזים בסדרה בטעמים של וניל, עם פיסטוק, עם פולי קקאו וללא סוכר עם שקדים. 
החטיפים מכילים גם טחינה משומשום מלא וארוזים באריזה מהודרת בעלת פתיחה קלה, 
לנוחות מקסימלית של שימוש והנאה. 

תוצאת תמונה עבור אצבעות חלווה של אחווה
החטיפים נימוחים בפה, טעימים להפליא ומכילים 50% טחינה גולמית של אחוה המאפשרת
ליהנות גם מערכים תזונתיים בריאותיים ומיטיבים בהם חלבון, סיבים תזונתיים, ברזל, סידן ונוגדי חמצון.
 החטיפים מבוססים על זירעוני שומשום טחונים העשירים בחומצות שומן חיוניות (חומצות שומן חד בלתי רווי) ומינרלים חיוניים. 
בנוסף חטיפי החלוה מתאימים גם לצמחונים וטבעונים כי מבוססים על מרכיבים מעולם הצומח בלבד. 
שילוב של החטיפים בתפריט יכול להתאים כארוחת ביניים, כפינוק של אחרי הצהרים, 
כקינוח בסוף הארוחה וגם כשסתם מתחשק נשנוש מתוק.
חב


אותי החטיפים מילאו באנרגייה ונתנו לי דרייב אחרי פסק הזמן שלקחתי
לסיים את הניקיונות לחג
 ולכן  כהרגלי כשאני מרוצה אז אני ממליצה באהבה ומשתפת בשמחה !!!
מחיר
מחיר מומלץ לצרכן: 8 – 10 ₪ לאריזת 126 גרם (7 יחידות של 18 גרם כל אחת).
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים לימות השנה וכשר לפסח בד"צ בית יוסף.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger